FAQs – často kladené obchodní a licenční dotazy

Jaký je rozdíl mezi zkušební a licencovanou verzí programu?

Jak mám postupovat při online nákupu nové licence či prodloužení?

Jakým způsobem lze platit za Zoner Studio?

Lze zaplatit bankovním převodem nebo poštovní poukázkou?

Jak zjistím, zda mám nastaveno automatické prodloužení licence, a jak ho zruším?

Jak můžu přejít na měsíční platby?

Objednal jsem, ale nedostal jsem od vás žádný e-mail. Co mám dělat?

Na jak dlouho lze program předplatit?

Když mi licence končí za dva měsíce a prodloužení zakoupím teď, od kdy bude licence prodloužena?

Lze licenci prodloužit aktivačním kódem?

Zakoupil jsem si novou licenci pod jiným e-mailem, jak zařídit, aby se licence navázala na tu stávající?

Co se stane s programem, když neprodloužím předplatné?

Jak zrušit předplatné?

Lze zakoupit starší verzi?

Jak nainstaluji starší verzi programu?

Poskytujete slevu ZTP?

Kde zjistím cenu prodloužení mé licence/údržby trvalé licence?


Jaký je rozdíl mezi zkušební a licencovanou verzí programu?

Zkušební a licencovaná verze programu je totožná, za předpokladu, že nainstalujete pomocí instalátoru z našich stránek, kterým získáte vždy aktuální verzi programu. Každý nový uživatel má k dispozici 7 dní zdarma na zkoušku.

Po jarní a podzimní aktualizaci mohou uživatelé bez aktivní licence využít dalších 7 dnů zkušebního období k vyzkoušení novinek, i pokud již zkušební období využili.

Zkušební verzí se rozumí časově omezená možnost vyzkoušet program v plném rozsahu.

Jak mám postupovat při online nákupu nové licence či prodloužení?

Dle toho, o jakou licenci máte zájem, či jakou licenci vlastníte, je třeba tak učinit přes odpovídající objednávku.

Jakým způsobem lze platit za Zoner Studio?

  • Platební kartou online

    Do několika minut po zaplacení vám na e-mail zašleme všechny údaje potřebné pro aktivaci licence. Přijímáme platební karty Visa/Visa Electron, MasterCard/Maestro, MasterCard® Mobile. Transakci zabezpečují platební brána GP Webpay nebo platební brána společnosti ČSOB.

  • PayPalem

    Podobně jako u platby kartou obdržíte na e-mail do několika minut po zaplacení všechny údaje potřebné pro aktivaci licence.

  • Google Pay

    Do několika minut po zaplacení vám na e-mail zašleme všechny údaje potřebné pro aktivaci licence.

  • Bankovním převodem

    Na uvedenou e-mailovou adresu zašleme potvrzení a výzvu k úhradě objednávky ze zoner.cz. Po připsání platby (většinou 2-3 pracovní dny) vám na e-mail zašleme všechny údaje potřebné pro aktivaci licence.

  • Dobírkou přes Českou poštu, Balíkovnu a Zásilkovnu

    Při objednání dárkové krabičky Zoner Studia, knížky nebo oblečení s logem můžete zaplatit také dobírkou. Tuto službu nabízí dopravci Česká pošta, Balíkovna a Zásilkovna. Dobírka může navýšit cenu objednávky.

  • Faktura se 14denní splatností (komerční a školní licence)

    U komerčních a školních licencí je na vyžádání možná i platba na fakturu se splatností. Kontaktujte nás na objednavky@zoner.cz.

Doklad o zaplacení je dostupný do 24 hodin od nákupu na Zoner účtu – Platby a objednávky.

Lze zaplatit bankovním převodem nebo poštovní poukázkou?

Platba převodem z účtu je k dispozici v každé objednávce. Pro zadání platby převodem je nutné vytvořit objednávku a vybrat v kroku 3/5 Převod z účtu. Po potvrzení objednávky se vám zobrazí platební údaje, které obdržíte i do e-mailové schránky.

V takto potvrzené objednávce dostanete unikátní variabilní symbol, díky kterému se vaše platba po přijetí správně spojí s vaším účtem a licence se automaticky aktivuje či prodlouží.

Platba převodem může trvat až 3 pracovní dny. Přijetí platby vám potvrdíme e-mailem.

Jak zjistím, zda mám nastaveno automatické prodloužení licence a jak ho zruším?

Automatické prodloužení licence je možné nastavit v objednávce nové licence či prodloužení při platbě kartou či PayPalem. Zda je nastaveno, lze ověřit v Zoner účtu u své licence v sekci Licence a platby, kde je možné automatické prodloužení kdykoli zrušit.

Jak můžu přejít na měsíční platby?

Změnu na roční licenci s měsíčními platbami je možné provést v objednávce prodloužení licence. Možnost změnit roční úhradu na měsíční je dostupná měsíc před vypršením aktuální licence.

Pokud licence končí 1.12.2025, od 1.11.2025 je možné v objednávce prodloužení zvolit měsíční platby.

Objednal jsem, ale nedostal jsem od vás žádný e-mail. Co mám dělat?

V první řadě zkontrolujte spamovou složku vaší e-mailové schránky, kam se ukládá nevyžádaná pošta, a koš.

Pokud e-mail od nás nedohledáte, kontaktujte nás na podpora@zoner.cz.

Na jak dlouho lze program předplatit?

Licence programu je k dispozici jako předplatné na 1 rok. Licenci lze platit i měsíčně, ale i při měsíčních platbách vzniká závazek platit po dobu 1 roku.

Pro možnosti zakoupení licence na déle než 1 rok nás kontaktujte na objednavky@zoner.cz.

Když mi licence končí za dva měsíce a já si koupím prodloužení teď, od kdy mi bude licence platit?

Ať už prodloužení zakoupíte kdykoli, plynule se naváže na den, kdy končí původní licence.

Pokud vám končí licence 15. prosince, prodloužení bude vždy platit od 16. prosince.

Lze licenci prodloužit aktivačním kódem?

Aktivační kódy slouží jen pro zahájení nového předplatného. Pokud aktivační kód zadáte na Zoner účet, kde už máte běžící předplatné, vytvoří se vám druhá nesouvisející licence s platností od data vložení.

Pro možnosti prodloužení licence aktivačním kódem nás kontaktujte na objednavky@zoner.cz.

Zakoupil jsem si novou licenci pod jiným e-mailem, jak zařídit, aby se licence navázala na tu stávající?

Zoner účty je možné sloučit, samostatné licence pod různými účty slučovat standardně není možné.

Pro možnosti sloučení licencí nás kontaktujte na objednavky@zoner.cz.

Co se stane s programem, když neprodloužím předplatné?

Pokud nestihnete prodloužit předplatné včas, přepne se vaše licence do ochranného období, kdy můžete s programem neomezeně pracovat ještě dalších 30 dní.

Po uplynutí této doby budete moci program i nadále spouštět, prohlížet v něm fotky a exportovat je do standardních formátů.

Prodloužením předplatného v ochranném období dojde k navázání na předchozí běžící předplatné.

Koupíte si licenci 2. 9. 2023 a prodloužení předplatného objednáte až 30. 9. 2024.

Druhý rok předplatného vyprší 2. 9. 2025.

Jak zrušit předplatné?

Předplatné lze zrušit ke dni výročí jeho zřízení. Pokud nemáte nastaveno automatické prodlužování, stačí nezaplatit předplatné na další období. Souhlas s automatickým prodlužováním předplatného můžete odvolat v nastavení Zoner účtu.

Lze zakoupit starší verzi?

Starší verze Zoner Studia již nevyvíjíme, nenabízíme a neposkytujeme je ani jako bezplatné verze. Aktuálně je k dispozici pouze předplacená licence Zoner Studia.

Jak nainstaluji starší verzi programu?

Licenční číslo starší verze programu je možné vložit na Zoner účet. Při prvním spuštění starší verze se do programu přihlaste Zoner účtem pro aktivaci licencované verze. Pro více informací mrkněte zde: Jak nainstalovat starší verzi programu.

U starších nevyvíjených verzí programů neumíme poskytnout technickou podporu.

Poskytujete slevu ZTP?

Slevu pro držitele průkazu ZTP neposkytujeme.

Kde zjistím cenu prodloužení mé licence/údržby trvalé licence?

Cenu za prodloužení zjistíte v objednávce dle tipu vaší licence.

Tohle nepomohlo? Napište nám... Napište nám...