Nedokončená instalace? Zde naleznete řešení!

Nepodařilo se nám načíst instalátor.

Stažené soubory se nepodařilo rozbalit.

Neznámá chyba instalace.

Neznámá nebo poškozená verze instalátoru.

Vaše zařízení nesplňuje minimální systémové požadavky.

Přístup ke složce „Packages“ byl odepřen.

Nedaří se nám nalézt cestu k serveru.

Instalace se zastaví na 90 - 97% a dále nepokračuje

Nedaří se importovat nastavení


Nepodařilo se nám načíst instalátor.

Chyba 1, Chyba 12

Mrzí nás neočekávaná chyba, která přerušila instalaci Zoner Studia. Pro úspěšné dokončení instalace prosím postupujte podle následujících kroků:

  1. Restartujte počítač.
  2. Zkontrolujte, zda antivir, Windows Defender, Firewall či firemní Firewall neblokuje komunikaci s download serverem, a zkuste je dočasně deaktivovat.
  3. Ještě jednou stáhněte instalační soubor zde a spusťte instalaci znovu.

Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese podpora@zoner.cz a přiložte níže uvedené soubory, které naleznete v adresáři C:\ProgramData\Zoner\:

  • Zoner.Installer.Log.txt
  • všechny soubory s příponou .gz

Složka ProgramData bývá ve výchozím stavu operačního systému skrytá a pro vstup do ní je nejdřív nutné povolit zobrazování skrytých položek v počítači.

Stažené soubory se nepodařilo rozbalit.

Chyba 1008

Mrzí nás neočekávaná chyba, která přerušila instalaci Zoner Studia. Pro úspěšné dokončení instalace prosím postupujte podle následujících kroků:

  1. Restartujte počítač.
  2. Zkontrolujte, zda Antivir, Windows Defender, Firewall či firemní Firewall neblokuje komunikaci s download serverem, a zkuste je dočasně deaktivovat.
  3. Ještě jednou stáhněte instalační soubor zde a spusťte instalaci znovu.
  4. Aby se instalace spustila, ujistěte se, že se instalační soubor nachází ve Stažených souborech a jmenuje se zps.exe.

Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese podpora@zoner.cz a přiložte níže uvedené soubory, které naleznete v adresáři C:\ProgramData\Zoner\:

  • Zoner.Installer.Log.txt
  • všechny soubory s příponou .gz

Složka ProgramData bývá ve výchozím stavu operačního systému skrytá a pro vstup do ní je nejdřív nutné povolit zobrazování skrytých položek v počítači.

Neznámá chyba instalace.

Chyba 4, 14, 1001, 1012, 1016, 1021, 1022, 1028, 1030

Mrzí nás neočekávaná chyba, která přerušila instalaci Zoner Studia. Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese podpora@zoner.cz a přiložte níže uvedené soubory, které naleznete v adresáři C:\ProgramData\Zoner\:

  • Zoner.Installer.Log.txt
  • všechny soubory s příponou .gz 

Složka ProgramData bývá ve výchozím stavu operačního systému skrytá a pro vstup do ní je nejdřív nutné povolit zobrazování skrytých položek v počítači.

Neznámá nebo poškozená verze instalátoru.

Chyba 3, 5, 10, 15, 16, 18, 19, 1010

Mrzí nás neočekávaná chyba, která přerušila instalaci Zoner Studia. Pro úspěšné dokončení instalace prosím postupujte podle následujících kroků: 

  1. Restartujte počítač.
  2. Ještě jednou stáhněte instalační soubor zde a spusťte instalaci znovu.

Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese podpora@zoner.cz a přiložte níže uvedené soubory, které naleznete v adresáři C:\ProgramData\Zoner\:

  • Zoner.Installer.Log.txt
  • všechny soubory s příponou .gz

Složka ProgramData bývá ve výchozím stavu operačního systému skrytá a pro vstup do ní je nejdřív nutné povolit zobrazování skrytých položek v počítači.

Vaše zařízení nesplňuje minimální systémové požadavky.

Chyba 7, 8, 9, 1003

Vaši instalaci nebylo možné dokončit, protože váš počítač nesplňuje minimální systémové požadavky. Pro spuštění a hladký provoz Zoner Studia zvažte prosím upgrade svého počítače. Zoner Studio je možné nainstalovat na operační systém Windows 10 verze 1809 a novější.

Přístup ke složce „Packages“ byl odepřen.

Chyba 17

Mrzí nás neočekávaná chyba, která přerušila instalaci Zoner Studia. Pro úspěšné dokončení instalace prosím postupujte podle následujících kroků: 

  1. Restartujte počítač.
  2. Zkontrolujte, zda antivir nebo Windows Defender neblokuje přístup ke složce C:\ProgramData\Zoner\Packages, a zkuste je dočasně deaktivovat.
  3. Ještě jednou stáhněte instalační soubor zde a spusťte instalaci znovu.

Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese podpora@zoner.cz a přiložte níže uvedené soubory, které naleznete v adresáři C:\ProgramData\Zoner\:

  • Zoner.Installer.Log.txt
  • všechny soubory s příponou .gz

Složka ProgramData bývá ve výchozím stavu operačního systému skrytá a pro vstup do ní je nejdřív nutné povolit zobrazování skrytých položek v počítači.

Nedaří se nám nalézt cestu k serveru.

Chyba 21, 1000, 1005, 1006, 1007, 1009

Mrzí nás neočekávaná chyba, která přerušila instalaci Zoner Studia. Pokud se objevuje toto chybové hlášení, znamená to, že něco ve vašem počítači blokuje programu přístup k našim serverům. Vyzkoušejte následující kroky:

  1. Restartujte počítač.
  2. Dočasně deaktivujte antivir, Windows Defender, Firewall či firemní Firewall.
  3. Pokud používáte proxy server nebo VPN, také je dočasně deaktivujte.
  4. Najděte soubor “hosts” ve složce C:\Windows\System32\drivers\etc (hosts je název souboru),
    • pro všechny případy si udělejte jeho záložní kopii,
    • otevřete ho jako Správce podle tohoto návodu,
    • vymažte řádek „0.0.0.0 account.zoner.com“ (pokud zde je) a uložte,
  5. Ještě jednou stáhněte instalační soubor zde a spusťte instalaci znovu.
  6. Zkontrolujte, zda následující složka (či její podsložky) není otevřena v průzkumníku, a zavřete ji:
    • C:\Users\***\AppData\Local\Programs\Zoner\ZPS X
    • *** = název Vašeho uživatelského účtu


Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese podpora@zoner.cz a přiložte níže uvedené soubory, které naleznete v adresáři C:\ProgramData\Zoner\:

  • Zoner.Installer.Log.txt
  • všechny soubory s příponou .gz

Složka ProgramData bývá ve výchozím stavu operačního systému skrytá a pro vstup do ní je nejdřív nutné povolit zobrazování skrytých položek v počítači.

Instalace se zastaví na 90 – 97% a dál nepokračuje

Chyba 1002, 1015, 1025

Mrzí nás neočekávaná chyba, která přerušila instalaci Zoner Studia. Pokud používáte tiskárnu či skener značky Brother, pravděpodobně dochází ke konfliktu s ovladači tohoto zařízení. Vyzkoušejte následující:

  • Restartujte počítač.
  • Přihlaste se do svého uživatelského účtu Windows.
  • Spusťte Správce úloh (Ctrl+Alt+Delete) a přepněte so do sekce Podrobnosti.
  • Najděte procesy BrCtrlCntr a BrCcUxSys.
  • Oba ukončete volbou Ukončit úlohu z menu pod pravým tlačítkem myši.
  • Spusťte instalaci programu Zoner Studio.

Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese podpora@zoner.cz a přiložte níže uvedené soubory, které naleznete v adresáři C:\ProgramData\Zoner\:

  • Zoner.Installer.Log.txt
  • všechny soubory s příponou .gz

Složka ProgramData bývá ve výchozím stavu operačního systému skrytá a pro vstup do ní je nejdřív nutné povolit zobrazování skrytých položek v počítači.

Nedaří se importovat nastavení

Chyba 1029

Mrzí nás neočekávaná chyba, která přerušila instalaci Zoner Studia. Vyzkoušejte následující:

  1. Restartujte počítač.
  2. Zkontrolujte, zda antivir, Windows Defender, Firewall či firemní Firewall neblokuje komunikaci s download serverem, a zkuste je dočasně deaktivovat.
  3. Vypněte jakýkoliv software tiskárny nebo scanneru.
  4. Ještě jednou stáhněte instalační soubor zde a spusťte instalaci.
  5. Instalaci je možné dokončit, pokud u prvního kroku v pokročilém nastavení instalace nezvolíte možnost Importovat nastavení předchozí verze, váš Katalog bude ve stavu jako při prvním spuštění Zoner Studia.

Kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese podpora@zoner.cz a přiložte níže uvedené soubory, které naleznete v adresáři C:\ProgramData\Zoner\:

  • Zoner.Installer.Log.txt
  • všechny soubory s příponou .gz

Složka ProgramData bývá ve výchozím stavu operačního systému skrytá a pro vstup do ní je nejdřív nutné povolit zobrazování skrytých položek v počítači.

Pomohl vám tento článek? Díky za zpětnou vazbu! Ooops, něco se nepovedlo :(

Tohle nepomohlo? Napište nám... Napište nám...