Podpora nereaguje, dostali jste moji zprávu?

Na každou zprávu naše uživatelská podpora reaguje do několika hodin, nejpozději do následujícího pracovního dne. Přijetí každé zprávy, resp. každé první zprávy ve vláknu, je potvrzeno automatickou odpovědí s číslem konverzace. Pokud jste tuto zprávu neobdrželi, pravděpodobně k nám váš dotaz nedoputoval, např. z důvodu velké přílohy.

Stává se také, že naše odpovědi neskončí v příchozí poště vaší mailové schránky, a je nutné pohledat je např. ve spamu.

Přílohy větší než 10 MB doporučujeme posílat např. přes uschovna.cz

Zkontrolujte, zda se naše zprávy nezatoulaly do spamu, nevyžádané pošty, koše, apod.

Pomohl vám tento článek? Díky za zpětnou vazbu! Ooops, něco se nepovedlo :(

Tohle nepomohlo? Napište nám... Napište nám...