Uživatelská podpora a kontakt

AI pomoc Zoni

Technické dotazy

Obchodní a licenční dotazy

Potřebujete poradit s výběrem komerční licence?

Potřebujete poradit s výběrem školní licence?

Rozšířená kontextová nápověda


Bezplatnou technickou podporu poskytujeme majitelům aktivního předplatného aktuální verze Zoner Studia. Dle kapacitních možností rádi poskytneme technickou podporu také dalším uživatelům. Nicméně u starších verzí často nejsme schopni pomoci, protože například už nepodporují aktuálně vydávané fotoaparáty nebo operační systémy.

AI pomoc Zoni

Zoni je systémem umělé inteligence využívající technologii od společnosti OpenAI v rámci nástroje HelpScout. Umí navrhnout vhodný uživatelský postup při práci s fotkami či videosoubory v Zoner studiu, a pomůže s dotazy ohledně Zoner Studia, Zoneramy, Zoner Photo Cloudu a dalších produktů a služeb společnosti Zoner a.s.

Své odpovědi generuje automaticky dle uživatelské nápovědy, technické dokumentace programu a nejčastějších dotazů, nepracuje s osobními údaji uživatelů a její odpovědi nejsou právně závazné.

Možnost odeslat e-mail podpoře nebo prohledat materiály uživatelské nápovědy je k dispozici po první otázce a odpovědi (a všech následujících).

Jak Zoni spustit:

  • Na webu klikněte na ikonku chatu vpravo dole,
  • v Zoner Studiu stiskněte klávesu F1 – otevře se okno prohlížeče a Zoni vám bude ihned k dispozici.

Pro co nejrychlejší a nejpřesnější pomoc se vyplatí dodržet pár jednoduchých pravidel:

  • Jedna otázka = jedna odpověď. Více dotazů rozdělte do více zpráv.
  • Ptejte se celými větami jako při konverzaci s živým člověkem.
  • Buďte konkrétní a uvádějte kontext – modul, nástroj, formát souboru, apod.
  • Pokládejte doplňující otázky nebo zkuste otázku přeformulovat.
  • Nepoužívejte vulgarismy.

Pokud si přejete kontaktovat lidského pracovníka, napište „kontaktovat podporu“ a Zoni vás navede na správnou cestu.

Technické dotazy

Pro kontaktování technické podpory je možné využít volbu Kontaktovat technickou podporu pod ikonou otazníku v horní liště programu nebo svůj dotaz odeslat e-mailem technické podpoře na adrese podpora@zoner.cz.

Uživatelská podpora je k dispozici v pracovní dny 9:00 – 12.00 a 12.30 – 16:30 (SEČ).

Bezplatnou technickou podporu poskytujeme výhradně prostřednictvím e-mailu na adrese podpora@zoner.cz.

Obchodní a licenční dotazy

Dotazy a problémy týkající se licencí, faktur či plateb je možné zaslat e-mailem a pouze pro tyto účely je k dispozici také telefonická linka.

objednavky@zoner.cz

+420 543 257 244

pracovní dny 9:00 – 12.00 a 12.30 – 16:30 (SEČ)

Potřebujete poradit s výběrem komerční licence?

Veronika Bábíčková
+420 734 417 370
multilicence@zoner.cz

Potřebujete poradit s výběrem školní licence?

Martin Salajka
+420 736 510 023
multilicence@zoner.cz

Rozšířená kontextová nápověda

Nad nejdůležitějšími funkcemi, nástroji a parametry modulu Správce, Vyvolat, Tisk a Video je k dispozici prvek kontextové nápovědy, který obsahuje:

  • název funkce, nástroje či parametru,
  • výchozí i uživatelsky nastavenou klávesovou zkratku,
  • animaci (u většiny),
  • odkazy na nápovědu Zoner Studio, magazín MilujemeFotografii, Youtube.

Ve výchozím nastavení se kontextová nápověda zobrazuje najetím kurzorem myši po přibližně 2 vteřinách. Zobrazování kontextové nápovědy je možné vypnout v dialogu Možnosti | Vzhled.

Tohle nepomohlo? Napište nám... Napište nám...