Uživatelská podpora a kontakt
Potřebujete poradit s výběrem komerční licence?
Potřebujete poradit s výběrem školní licence?
Bezplatnou technickou podporu poskytujeme majitelům aktivního předplatného aktuální verze Zoner Studia. Dle kapacitních možností rádi poskytneme technickou podporu také dalším uživatelům. Nicméně u starších verzí často nejsme schopni pomoci, protože například už nepodporují aktuálně vydávané fotoaparáty nebo operační systémy.
AI pomoc Zoni
Zoni je systémem umělé inteligence využívající technologii od společnosti OpenAI v rámci nástroje HelpScout. Umí navrhnout vhodný uživatelský postup při práci s fotkami či videosoubory v Zoner studiu, a pomůže s dotazy ohledně Zoner Studia, Zoneramy, Zoner Photo Cloudu a dalších produktů a služeb společnosti Zoner a.s.
Své odpovědi generuje automaticky dle uživatelské nápovědy, technické dokumentace programu a nejčastějších dotazů, nepracuje s osobními údaji uživatelů a její odpovědi nejsou právně závazné.
Možnost odeslat e-mail podpoře nebo prohledat materiály uživatelské nápovědy je k dispozici po první otázce a odpovědi (a všech následujících).
Jak Zoni spustit:
- Na webu klikněte na ikonku chatu vpravo dole,
- v Zoner Studiu stiskněte klávesu F1 – otevře se okno prohlížeče a Zoni vám bude ihned k dispozici.
Pro co nejrychlejší a nejpřesnější pomoc se vyplatí dodržet pár jednoduchých pravidel:
- Jedna otázka = jedna odpověď. Více dotazů rozdělte do více zpráv.
- Ptejte se celými větami jako při konverzaci s živým člověkem.
- Buďte konkrétní a uvádějte kontext – modul, nástroj, formát souboru, apod.
- Pokládejte doplňující otázky nebo zkuste otázku přeformulovat.
- Nepoužívejte vulgarismy.
Pokud si přejete kontaktovat lidského pracovníka, napište „kontaktovat podporu“ a Zoni vás navede na správnou cestu.
Technické dotazy
Pro kontaktování technické podpory je možné využít volbu Kontaktovat technickou podporu pod ikonou otazníku v horní liště programu nebo svůj dotaz odeslat e-mailem technické podpoře na adrese podpora@zoner.cz.
Uživatelská podpora je k dispozici v pracovní dny 9:00 – 12.00 a 12.30 – 16:30 (SEČ).
Bezplatnou technickou podporu poskytujeme výhradně prostřednictvím e-mailu na adrese podpora@zoner.cz.
Obchodní a licenční dotazy
Dotazy a problémy týkající se licencí, faktur či plateb je možné zaslat e-mailem a pouze pro tyto účely je k dispozici také telefonická linka.
Potřebujete poradit s výběrem komerční licence?
Veronika Bábíčková +420 734 417 370 multilicence@zoner.cz
Potřebujete poradit s výběrem školní licence?
Martin Salajka +420 736 510 023 multilicence@zoner.cz
Rozšířená kontextová nápověda
Nad nejdůležitějšími funkcemi, nástroji a parametry modulu Správce, Vyvolat, Tisk a Video je k dispozici prvek kontextové nápovědy, který obsahuje:
- název funkce, nástroje či parametru,
- výchozí i uživatelsky nastavenou klávesovou zkratku,
- animaci (u většiny),
- odkazy na nápovědu Zoner Studio, magazín MilujemeFotografii, Youtube.
Ve výchozím nastavení se kontextová nápověda zobrazuje najetím kurzorem myši po přibližně 2 vteřinách. Zobrazování kontextové nápovědy je možné vypnout v dialogu Možnosti | Vzhled.