Vzdálená podpora
Vzdálená podpora je placená konzultace se specialistou uživatelské podpory Zoner Studia.
V dohodnutém termínu se s vámi na 30 nebo 60 minut specialista spojí telefonicky a přes vzdálený přístup pomocí služby TeamViewer se na vašem počítači věnuje předem domluveným tématům. Díky vzdálenému přístupu specialista vidí na monitoru to, co vy, a dokáže ovládat kurzor vaší myši.
V rámci vzdálené podpory vám poradíme s úpravami fotek a videí, s nastavením prostředí programu nebo s technickým problémem, který v Zoner Studiu máte.
S čím vším vám specialista může poradit?
- Provede vás úpravami přímo na vašem počítači,
- vysvětlí vám základy práce se Zoner Studiem,
- proškolí nováčky,
- ukáže základní a pokročilé funkce programu,
- optimalizuje zobrazování, nastavení nebo exporty,
- ukáže triky pro maximální využití všech funkcí,
- prověří problém s programem a buď ho vyřeší, nebo získá informace a podklady nutné k dalšímu zkoumání problému,
- poradí vám konkrétní pracovní postupy,
- a cokoliv dalšího.
Po zakoupení Vzdálené podpory se v Zoner účtu v sekci Služby a produkty zobrazuje přehled zakoupených relací, uplatněných i (ne)naplánovaných.
Jak se spojíme?
- Stáhnete si bezplatně Modul pro Vzdálenou podporu.
- Spustíte stažený soubor Vzdalena_Podpora_modul.exe, přečtete si prohlášení a odsouhlasíte ho.
- Spustí se modul pro Vzdálenou podporu s vaším ID a heslem.
- Specialista Zoner Studia se s vámi krátce před potvrzeným termínem spojí telefonicky na kontakt uvedený v rezervaci.
- Sdělíte mu vaše ID a heslo, což mu umožní připojit se k vašemu počítači.