Vzdálená podpora

Vzdálená podpora je placená konzultace se specialistou uživatelské podpory Zoner Studia.

V dohodnutém termínu se s vámi na 30 nebo 60 minut specialista spojí telefonicky a přes vzdálený přístup pomocí služby TeamViewer se na vašem počítači věnuje předem domluveným tématům. Díky vzdálenému přístupu specialista vidí na monitoru to, co vy, a dokáže ovládat kurzor vaší myši.

V rámci vzdálené podpory vám poradíme s úpravami fotek a videí, s nastavením prostředí programu nebo s technickým problémem, který v Zoner Studiu máte.

S čím vším vám specialista může poradit?

  • Provede vás úpravami přímo na vašem počítači,
  • vysvětlí vám základy práce se Zoner Studiem,
  • proškolí nováčky,
  • ukáže základní a pokročilé funkce programu,
  • optimalizuje zobrazování, nastavení nebo exporty,
  • ukáže triky pro maximální využití všech funkcí,
  • prověří problém s programem a buď ho vyřeší, nebo získá informace a podklady nutné k dalšímu zkoumání problému,
  • poradí vám konkrétní pracovní postupy,
  • a cokoliv dalšího.

Po zakoupení Vzdálené podpory se v Zoner účtu v sekci Služby a produkty zobrazuje přehled zakoupených relací, uplatněných i (ne)naplánovaných.

Jak se spojíme?

  1. Stáhnete si bezplatně Modul pro Vzdálenou podporu.
  2. Spustíte stažený soubor Vzdalena_Podpora_modul.exe, přečtete si prohlášení a odsouhlasíte ho.
  3. Spustí se modul pro Vzdálenou podporu s vaším ID a heslem.
  4. Specialista Zoner Studia se s vámi krátce před potvrzeným termínem spojí telefonicky na kontakt uvedený v rezervaci.
  5. Sdělíte mu vaše ID a heslo, což mu umožní připojit se k vašemu počítači.

Podmínky Vzdálené podpory pro uživatele Zoner Studia

Pomohl vám tento článek? Díky za zpětnou vazbu! Ooops, něco se nepovedlo :(

Tohle nepomohlo? Napište nám... Napište nám...